Tuesday 1 July 2014

Kit (!) od Essie- Utwardzacz do paznokci Essie Super Duper

Do napisania tej recenzji zbieram się już od jakiegoś czasu- dlaczego? No cóż po prostu nie chce się spieszyć z decyzją, zwłaszcza że utwardzacz wydawał mi się nawet dobry, niestety z czasem utwierdzałam się w przekonaniu, że essie super duper jest wielką porażką i przenigdy nie powinnam go kupować i wam też radzę trzymać się od tego "utwardzacza" z daleka.


Skoro jest tak beznadziejny, to dlaczego tak długo zwlekałam z napisaniem tej recenzji?

Głównie dlatego, że essie jest jedną z najlepszych marek produkujących lakiery do paznokci oraz matką kultowego produktu- Good to go, który jest jednym z najlepszych utwardzaczy i przyspieszaczy wysychania lakieru na świecie. Skoro marka ta jest w stanie wyprodukować coś tak wspaniałego, to dlaczego postanowiła dać na rynek jedną wielką beznadzieję jaką jest super duper...


No dobra, moje pierwsze wrażenie nie było aż tak złe- bo utwardzacz ten wypróbowałam z lakierem z tej samej marki i działało! Szkoda tylko, że potem było coraz gorzej, innym lakierom było daleko do bycia utwardzonym przez super duper- a na kolorowych lakierach tworzyły się odbicia od pościeli czy ubrania...
Nie, nie mam ochoty na przedłużanie schnięcia lakieru, dzięki temu utwardzaczowi- chociaż w mojej lakierowej historii natrafiłam na jeszcze większy kit, ale o tym opowiem wam innym razem...



Super Duper ma bardzo wodnistą konsystencję, w przeciwności do Good to go, który schnie za szybko w buteleczce (poza tym jest idealny)- ta konsystencja się nie zmienia, chociaż utwardzacz mam już w swoim posiadaniu od pewnego czasu.


Co obiecuje producent ?

Utwardzacz ma powodować większy połysk, zapobiegać odpryskiwaniu oraz chronić nasze paznokcie-niestety nie jestem w stanie sprawdzić czy obietnice te zostały spełnione, gdyż moje paznokcie nawet nie są w stanie wyschnąć...

A wy miałyście ten produkt?

Pozdrawiam,
Justa

2 comments:

  1. Ja uwazam, ze najlepsze sa utwardzacze, odzywki z naszej dostepnej w kazdym polskim rossmanie czy naturze Eveline. Polecam! Cen ok 16 zl a efekt gwarantowany.

    ReplyDelete
  2. Szkoda, że to taki bubel. Ja mam teraz ten sławny Insta Dri i tyłka mi nie urywa :-/

    ReplyDelete